• przejdź do nawigacji strony
  • przejdź do treści strony
  • przejdź do stopki strony
  • facebook, link otworzy się w nowej karcie
  • Instagram, link otworzy się w nowej karcie
  • logo twitter, link otworzy się w nowej karcie
  • Youtube, link otworzy się w nowej karcie
  • Linkedin, link otworzy się w nowej karcie
  • COLLEGIUM WITELONA

Collegium Witelona Wydział nauk Społecznych i Humanistycznych

  • O wydziale
    • Rekrutacja 2025/2026
    • Władze Wydziału
    • Informacje ogólne
    • Strategia rozwoju Wydziału
    • System zapewnienia jakości kształcenia
    • Raporty samooceny PKA
    • Zakłady
      • Zakład Informatyki
      • Zakład Inżynierii Produkcji i Logistyki
      • Zakład Inżynierii Energetycznej
      • Zakład Zarządzania
      • Zakład Ekonomii i Finansów
    • Studenckie Koła Naukowe
    • Baza laboratoryjna
  • Studenci
    • Dziekanat
    • E-dziekanat
    • Regulamin studiów i klauzule informacyjne
    • Vademecum studenta
    • Harmonogramy zajęć i terminy zjazdów
    • Konsultacje i dyżury
    • Sesja egzaminacyjna
    • Wzory podań
    • Opłaty
    • Obrony prac dyplomowych
      • Zarządzenie Rektora
      • Standardy prac dyplomowych
      • Pytania egzaminacyjne
      • Druki
      • Ogłoszenia
    • Katalog ECTS
    • Praktyczna nauka języków obcych
    • Stypendia
    • Dom studenta
    • Studenci z niepełnosprawnościami
    • Biuro karier
    • Projekty transferowe
  • Praktyki
    • Praktyki zawodowe - kontakt
    • Praktyka krok po kroku
    • Energetyka
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Finanse, rachunkowość i podatki
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Informatyka
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Inżynieria produkcji i logistyki
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Logistyka i transport
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Zarządzanie
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Zarządzanie i inżynieria produkcji
      • Regulaminy i kierunkowe programy praktyk
      • Konsultacje opiekuna praktyk
      • Harmonogram realizacji praktyk zawodowych
      • Miejsce odbywania praktyk
      • Dokumenty do pobrania
    • Oferty praktyk
      • Oferta płatnej praktyki w Viessmann
  • Ogłoszenia
  • Kierunki
    • Finanse, rachunkowość i podatki
    • Zarządzanie
    • Energetyka
    • Logistyka i transport
    • Informatyka
    • Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
    • Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie
    • Inżynieria produkcji i logistyki
  • Kursy
    • Kurs CISCO
    • Kursy językowe
  • Wydarzenia
    • Turniej
    • Konferencje
  • Strona główna
  • O wydziale
  • System zapewnienia jakości kształcenia

Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia w Collegium Witelona Uczelnia Państwowa odnosi się do wszystkich etapów i aspektów procesu dydaktycznego, uwzględniając w szczególności wszystkie formy weryfikowania efektów uczenia się na poszczególnych kierunkach studiów, osiąganych przez studenta w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych oraz opinie interesariuszy Uczelni, a także wnioski z monitorowania karier studentów i absolwentów.

Funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia reguluje Zarządzenie nr 58/24 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 07 października 2024 r. w sprawie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia Collegium Witelona Uczelnia Państwowa

W celu zapewnienia jakości kształcenia na Uczelni zostały wprowadzone procedury, określone w Zarządzeniu nr 59/24 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 07 października  2024 r. w sprawie wprowadzenia procedur w celu zapewnienia jakości kształcenia

Skład ZESPOŁU DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych na rok akademicki 2024/2025:

  1. dr Przemysław Siudak – Dziekan, jako przewodniczący,
  2. dr Joanna Kenc – Prodziekan,
  3. mgr inż. Krzysztof Kolbusz – Prodziekan,
  4. dr Aleksander Klosow – koordynator programu Erasmus+ i ECTS,
  5. mgr Joanna Czarnecka  – kierownik Dziekanatu,
  6. dr Paweł Jóźwiakowski – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie,
  7. dr inż. Renata Gnitecka – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie,
  8. dr Bożena Rudnicka – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Finanse, rachunkowość i podatki,
  9. prof. dr hab. Adam Kopiński – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Finanse, rachunkowość i podatki,
  10. dr inż. Zbigniew Fryźlewicz – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Informatyka,
  11. mgr inż. Marcin Żmuda – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Informatyka,
  12. prof. dr hab. inż. Zdzisław Jasiński – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Zarządzanie,
  13. dr Justyna Lewandowska - Bratek – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Zarządzanie,
  14. dr inż. Daniel Dębowski – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji,
  15. dr inż. Dariusz Michalski – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji,
  16. dr hab. inż. Bogumiła Wnukowska – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Energetyka,
  17. dr inż. Jerzy Kuś – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Energetyka,
  18. dr Magdalena Dąbrowska – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Logistyka i transport,
  19. mgr Małgorzata Pacer – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Logistyka i transport,
  20. prof. dr hab. inż. Anna Burduk – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Inżynieria produkcji i logistyki,
  21. dr inż. Daniel Medyński – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Inżynieria produkcji i logistyki,
  22. lic. Kornelia Bielak – przedstawiciel studentów kierunku Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie,
  23. Kacper Kuszek – przedstawiciel studentów kierunku Finanse, rachunkowość i podatki,
  24. Grzegorz Słomka – przedstawiciel studentów kierunku Informatyka,
  25. Patryk Brzymowski – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie,
  26. Damian Pełka – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji,
  27. Łukasz Gola – przedstawiciel studentów kierunku Energetyka,
  28. Mikołaj Lewandowski – przedstawiciel studentów kierunku Logistyka i transport,
  29. inż. Patryk Łakomski – przedstawiciel studentów kierunku Inżynieria produkcji i logistyki.

Skład KOMISJI PROGRAMOWYCH na Wydziale Nauk Technicznych i Ekonomicznych na rok akademicki 2024/2025:

  1. Komisja programowa na kierunku Informatyka:
  1. dr Aleksander Klosow – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
  2. mgr inż. Renata Supranowicz – nauczyciel akademicki, sekretarz,
  3. dr hab. inż. Wojciech Kordecki – nauczyciel akademicki,
  4. mgr inż. Krzysztof Rewak – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. Grzegorz Słomka – przedstawiciel studentów kierunku Informatyka;
  1. Komisja programowa na kierunku Energetyka:
  1. dr inż. Jerzy Kuś – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
  2. mgr inż. Jan Duda –  nauczyciel akademicki, sekretarz,
  3. dr hab. inż. Bogumiła Wnukowska –  nauczyciel akademicki,
  4. mgr inż. Sebastian Kowalski – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. Łukasz Gola – przedstawiciel studentów kierunku Energetyka;
  1. Komisja programowa na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji:
  1. dr inż. Daniel Dębowski – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
  2. dr inż. Dariusz Michalski – nauczyciel akademicki, sekretarz,
  3. dr hab. inż. Andrzej Janus –  nauczyciel akademicki,
  4. mgr inż. Piotr Motyka – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. Damian Pełka – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji;
  1. Komisja programowa na kierunku Logistyka i transport:
  1. dr Magdalena Dąbrowska – nauczyciel akademicki, przewodnicząca,
  2. dr Ewa Szkic-Czech – nauczyciel akademicki, sekretarz,
  3. dr Tomasz Janiak – nauczyciel akademicki,
  4. mgr Małgorzata Pacer – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. Mikołaj Lewandowski – przedstawiciel studentów kierunku Logistyka i transport;
  1. Komisja programowa na kierunku Zarządzanie:
  1. dr Justyna Lewandowska - Bratek – nauczyciel akademicki, przewodnicząca,
  2. mgr Bożena Jasiak-Kaczmarek – nauczyciel akademicki, sekretarz,
  3. prof. dr hab. inż. Zdzisław Jasiński – nauczyciel akademicki,
  4. dr Sławomir Kryszkowski – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. Patryk Brzymowski – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie;
  1. Komisja programowa na kierunku  Finanse, rachunkowość i podatki:
  1. dr Bożena Rudnicka – nauczyciel akademicki, przewodnicząca,
  2. dr inż. Renata Gnitecka – nauczyciel akademicki, sekretarz;
  3. dr Przemysław Siudak – nauczyciel akademicki,
  4. dr Marta Stanisławska – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. Kacper Kuszek – przedstawiciel studentów kierunku Finanse, rachunkowość i podatki;
  1. Komisja programowa na kierunku Finanse i zarządzane w przedsiębiorstwie:
  1. dr Paweł Jóźwiakowski – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
  2. mgr Nadine Bednarz – nauczyciel akademicki, sekretarz,
  3. prof. dr hab. Adam Kopiński – nauczyciel akademicki,
  4. mgr Agnieszka Kryszkowska – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. lic. Kornelia Bielak – przedstawiciel studentów kierunku Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie;
  1. Komisja programowa na kierunku Inżynieria produkcji i logistyki:
  1. dr inż. Daniel Medyński – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
  2. mgr inż. Krzysztof Kolbusz – nauczyciel akademicki, sekretarz,
  3. prof. dr hab. inż. Anna Burduk – nauczyciel akademicki,
  4. mgr Rafał Zientara – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
  5. inż. Patryk Łakomski – przedstawiciel studentów kierunku Inżynieria produkcji i logistyki. 

 

 

 

 

 

  • Wydrukuj

Wydział Nauk Technicznych i Ekonomicznych

  • ul. Sejmowa 5C 59-220 Legnica

  • 76-723-23-24, 76-723-23-25

  • joanna.czarnecka.WT@collegiumwitelona.pl

Uczelnia w social mediach

  • facebook, link otworzy się w nowej karcie
  • Instagram, link otworzy się w nowej karcie
  • logo twitter, link otworzy się w nowej karcie
  • Youtube, link otworzy się w nowej karcie
  • Linkedin, link otworzy się w nowej karcie

Przydatne linki

  • Mapa strony
  • Studenci
  • Biblioteka
  • Biuro Karier
  • Strona główna
  • Deklaracja dostępności

© 2022 Collegium Witelona Uczelnia Państwowa

Logo Collegium Witelona
Projekt i realizacja:bprog.pl