Wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia w Collegium Witelona Uczelnia Państwowa odnosi się do wszystkich etapów i aspektów procesu dydaktycznego, uwzględniając w szczególności wszystkie formy weryfikowania efektów uczenia się na poszczególnych kierunkach studiów, osiąganych przez studenta w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych oraz opinie interesariuszy Uczelni, a także wnioski z monitorowania karier studentów i absolwentów.
Funkcjonowanie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia reguluje Zarządzenie nr 58/24 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 07 października 2024 r. w sprawie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
W celu zapewnienia jakości kształcenia na Uczelni zostały wprowadzone procedury, określone w Zarządzeniu nr 59/24 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 07 października 2024 r. w sprawie wprowadzenia procedur w celu zapewnienia jakości kształcenia
Skład ZESPOŁU DS. JAKOŚCI KSZTAŁCENIA Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych na rok akademicki 2024/2025:
- mgr inż. Maciej Pietrowicz – Dziekan, jako przewodniczący,
- dr inż. Renata Gnitecka – Prodziekan,
- mgr inż. Krzysztof Kolbusz – Prodziekan,
- dr Aleksander Klosow – koordynator programu Erasmus+ i ECTS, nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Informatyka,
- mgr Joanna Czarnecka – kierownik Dziekanatu,
- dr Paweł Jóźwiakowski – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie,
- dr Przemysław Siudak – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Finanse, rachunkowość i podatki,
- dr Justyna Lewandowska - Bratek – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Zarządzanie,
- dr inż. Paweł Jurczak – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji,
- dr inż. Jerzy Kuś – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Energetyka,
- dr Magdalena Dąbrowska – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Logistyka i transport,
- dr inż. Agata Kirjanów - Błażej – nauczyciel akademicki, przedstawiciel kierunku Inżynieria produkcji i logistyki,
- lic. Kornelia Bielak – przedstawiciel studentów kierunku Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie,
- Kacper Kuszek – przedstawiciel studentów kierunku Finanse, rachunkowość i podatki,
- Grzegorz Słomka – przedstawiciel studentów kierunku Informatyka,
- Patryk Brzymowski – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie,
- Damian Pełka – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji,
- Paweł Zalewski – przedstawiciel studentów kierunku Energetyka,
- Katarzyna Skórka – przedstawiciel studentów kierunku Logistyka i transport,
- inż. Patryk Łakomski – przedstawiciel studentów kierunku Inżynieria produkcji i logistyki.
Skład KOMISJI PROGRAMOWYCH na Wydziale Nauk Technicznych i Ekonomicznych na rok akademicki 2024/2025:
- Komisja programowa na kierunku Informatyka:
- mgr inż. Marcin Żmuda – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
- mgr inż. Renata Supranowicz – nauczyciel akademicki, sekretarz,
- dr hab. inż. Wojciech Kordecki – nauczyciel akademicki,
- mgr inż. Krzysztof Rewak – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- Igor Harmala – przedstawiciel studentów kierunku Informatyka;
- Komisja programowa na kierunku Energetyka:
- dr inż. Zygmunt Domagała – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
- mgr inż. Jan Duda – nauczyciel akademicki, sekretarz,
- dr hab. inż. Bogumiła Wnukowska – nauczyciel akademicki,
- mgr inż. Sebastian Kowalski – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- Mateusz Sokołowski – przedstawiciel studentów kierunku Energetyka;
- Komisja programowa na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji:
- dr inż. Daniel Dębowski – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
- dr inż. Dariusz Michalski – nauczyciel akademicki, sekretarz,
- mgr inż. Agnieszka Paszyn – nauczyciel akademicki,
- mgr inż. Piotr Motyka – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- Marcel Majewski – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji;
- Komisja programowa na kierunku Logistyka i transport:
- dr Tomasz Janiak – nauczyciel akademicki, przewodnicząca,
- dr Ewa Szkic-Czech – nauczyciel akademicki, sekretarz,
- mgr inż. Mariola Drozda – nauczyciel akademicki,
- mgr Małgorzata Pacer – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- Diana Lanova – przedstawiciel studentów kierunku Logistyka i transport;
- Komisja programowa na kierunku Zarządzanie:
- mgr Bożena Jasiak - Kaczmarek – nauczyciel akademicki, przewodnicząca,
- dr Tadeusz Kowalski– nauczyciel akademicki, sekretarz,
- prof. dr hab. inż. Zdzisław Jasiński – nauczyciel akademicki,
- dr Sławomir Kryszkowski – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- Milena Jurycz – przedstawiciel studentów kierunku Zarządzanie;
- Komisja programowa na kierunku Finanse, rachunkowość i podatki:
- dr Bożena Rudnicka – nauczyciel akademicki, przewodnicząca,
- dr Agnieszka Koryś – nauczyciel akademicki, sekretarz;
- mgr Jerzy Ulewski – nauczyciel akademicki,
- dr Marta Stanisławska – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- Patrycja Bednarczyk – przedstawiciel studentów kierunku Finanse, rachunkowość i podatki;
- Komisja programowa na kierunku Finanse i zarządzane w przedsiębiorstwie:
- dr Joanna Kenc – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
- mgr Nadine Bednarz – nauczyciel akademicki, sekretarz,
- prof. dr hab. Adam Kopiński – nauczyciel akademicki,
- mgr Agnieszka Kryszkowska – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- lic. Jacek Pawełek – przedstawiciel studentów kierunku Finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie;
- Komisja programowa na kierunku Inżynieria produkcji i logistyki:
- dr inż. Daniel Medyński – nauczyciel akademicki, przewodniczący,
- dr inż. Rafał Więcławek – nauczyciel akademicki, sekretarz,
- prof. dr hab. inż. Anna Burduk – nauczyciel akademicki,
- mgr Rafał Zientara – przedstawiciel interesariuszy zewnętrznych,
- inż. Patryk Żmigrodzki – przedstawiciel studentów kierunku Inżynieria produkcji i logistyki.