Opłaty

Opłaty

OPŁATY ZA ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE

W SEMESTRZE LETNIM 2024/2025
kierunek: LOGISTYKA I TRANSPORT

Studenci studiów niestacjonarnych obowiązani są do uiszczenia opłaty za udział w zajęciach dydaktycznych semestru letniego w roku akademickim 2024/2025 - Zarządzenie nr 32/24 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 13 maja 2024 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz terminów ich wnoszenia dla osób studiujących w roku akademickim 2024/2025.

III ROK STUDIÓW
•    Opłata za udział w zajęciach dydaktycznych wynosi 3.600 zł – termin płatności do dnia 25 lutego 2025 r.
•    w przypadku rozłożenia opłaty na raty

I rata – do 25 lutego 2025 r. – 1200 zł.
II rata – do 25 marca 2025 r. – 1200 zł.
III rata – do 25 kwietnia 2025 r. – 1200 zł.

Uwaga!
W przypadku dokonania opłat po wyznaczonych terminach Uczelnia może pobrać odsetki ustawowe za zwłokę w dokonywaniu płatności.

W SEMESTRZE ZIMOWYM 2025/2026
kierunek: LOGISTYKA I TRANSPORT

Studenci studiów niestacjonarnych obowiązani są do uiszczenia opłaty za udział w zajęciach dydaktycznych semestru zimowego w roku akademickim 2025/2026 - Zarządzenie nr 26/25 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 8 maja 2025 r. w sprawie ustalenia terminów i wysokości opłat za usługi edukacyjne oraz wysokości opłat za wydanie dokumentów dla osób studiujących w roku akademickim 2025/2026

IV ROK STUDIÓW
•    Opłata za udział w zajęciach dydaktycznych wynosi 3.600 zł – termin płatności do dnia 03 października 2025 r.
•    w przypadku rozłożenia opłaty na raty
I rata – do 03 października 2025 r. – 1200 zł.
II rata – do 03 listopada 2025 r. – 1200 zł.
III rata – do 03 grudnia 2025 r. – 1200 zł.

Uwaga!
W  przypadku dokonania opłat po wyznaczonych terminach Uczelnia może pobrać odsetki ustawowe za zwłokę w dokonywaniu płatności.

Przypominamy, że studenci studiów niestacjonarnych zobowiązani są do wyboru sposobu dokonywania opłaty za zajęcia dydaktyczne (całość lub raty).

JEŻELI PLAN FINANSOWANIA WYBRANY W UBIEGŁYM SEMESTRZE  BĘDZIE TAKI SAM TO NIE TRZEBA DOKONYWAĆ ŻADNYCH ZMIAN W WIRTUALNEJ UCZELNI ( e-dziekanat)

Studenci, którzy nie wybiorą sposobu płatności w systemie ratalnym będą mieć przypisana opłatę w całości. Warunkiem skorzystania z płatności w ratach jest dokonanie wyboru w systemie oraz dokonanie opłaty.

Po zalogowaniu się do wirtualnej uczelni :
- zakładka > dane studenta
- plany finansowania
- kierunek > nabór ( rok rozpoczęcia)
- wybierz plan > ustaw plan

Wybór lub zmiana planu finansowania możliwy jest przed rozpoczęciem semestru

Zarządzenia Rektora dot. odpłatności za studia w roku akademickim 2025/2026

FAKTURA- wzory wniosków

W związku z potrzebą wystawienia faktury dla studenta należy przesłać/przekazać wniosek- załącznik nr 1 
W przypadku, jeżeli  faktura ma być wystawiona na firmę/instytucję, wówczas firma/instytucja powinna mieć zawartą umowę o finansowanie usług edukacyjnych z Uczelnią  - załącznik nr 2.

Poprawnie uzupełniony wniosek student może dostarczyć osobiście lub drogą elektroniczną - jako skan dokumentu.